Lördag 18:06

Åh jag känner verkligen hur ångesten bara växer. Jag borde umgås med Casper men jag orkar inte riktigt. Kan det vara lite feber på gång? Eller är det bara Jonas-saknaden som gnager? Han är i Östervåla, den dumma. Och i natt drömde jag en dröm som gjorde mig förbannad på honom.Det fanns en brud i drömmen, vi kan kalla Vilma som jag hittade i duschen tillsammans med honom. Fast Jonas hade kalsonger på sig så han tyckte inte det var så farligt. Arg som ett bi gick jag ut till Danne och Roffo. Senare gick jag tillbaka till Jonas och Vilma som då luktade rök. Jag frågade om de hade rökt inomhus och fick bara hysteriskt fnitter till svar. Ni kan ju tänka er att jag var ganska förbannad, så jag röt till Jonas att det var slut mellan oss och han fortsatte bara fnissa. Då gav jag honom en dagsedel rakt över snoken så blodet började rinna men han fortsatte bara fnissa och torka av blod på mig. Usch! Och med andra ord vaknade man upp och hyperventilerade duktigt imorse!
Enligt drömtydning är det ju dock ett gott omen, även om det skulle kunna vara svartsjukekänslor inblandat. Framöver sker förändringar men vägen dit är frustrerande. Drömmer man om ilska så betyder detta att man klarar av det man vill så länge man kämpar för det vill säga. Den personen man är arg på i drömmen är den personen man har bäst kontakt med och är den som man vill hjälpa allra mest, vilket ju är både sant och bra. Han blev förlåten lagom till frukost ungefär.
Nej, om man skulle traska iväg till affären för att inhandla kvällens godsak: ostbågar. Jag behöver ostbågar. Jag förtjänar ostbågar. Jag vill bli tjock på ostbågar.

Och så har jag gått runt med den här på hjärnan idag med. Njuuut!


Njut meeer!
(för om Antipati varit en person hade jag gift mig med honom för länge sen men nu är inte Antipati en person och eftersom Robert Lindelöw redan hittat en, and I mean it, kalaspingla till fru så får Dalton duga.)



Neeej då! Dalton vet att jag älskar honom mer än livet OCH Antipati ♥♥♥

Källa: Borderline

Kommentarer

Formulera dig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0