Lördag 10:57

Så har man vaknat till ännu en spännande dag. Eller ptja. Det går väl att diskutera. Casper vaknade på totalt fel sida idag så han fick en macka och sen gick vi raka vägen till morfar. No fucking way att jag klarar denna dagen utan lite avlastning om han ska vara på detta humör. Arg som ett bi är han, för allting. Men just nu sover det lilla trollet ♥ och jag har gått igenom tre dagars off-topic tråd som jag missat, samt lite annat, ett nytt blogginlägg och lite skvaller via PM. Pitbullforum ♥ (med viss ironi.) En tröja är beställd iallafall. Det är dock tio dagar kvar tills Beng skickar beställning till tryck. Undrar hur många gånger man ångrar sitt färg- och motivval? Hoppas förövrigt att Fijali får tummen ur och hör av sig snarast, jag känner en längtan av att springa runt i skog och mark utan minsta mål och snacka öronen utav någon. Typ nu med detsamma!

Nix, off we go. Ska ut och påta i morfars trädgård med Cappelito tills dess att Jonas behagar komma hem från fisketur med Jari och Jaris brud (≈ dagens nästan roligaste)
Justeja. Hästannonserna var det med. Goddamnit, jag kommer aldrig härifrån.

Kommentarer

Formulera dig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0