Lördag 18:18

Känns plågsamt att inte kunna göra något för att Jonas ska få må bättre. Men under dagen har vi varit duktiga och varit en sväng i Sala på Reptilmässan med Rickard. Arvingarna var där och de åt på Salas stekhus. Det ni! Självklart ville jag ta en matpaus även jag men det ville inte Rickard och Jonas... Hade jag fått äta på Salas stekhus hade jag säkerligen varit mycket gladare de resterande timmarna i Sala, istället var jag en riktig bitterfitta och förstörde deras dag. Rätt åt dem faktiskt. Nu är Jonas sängliggandes och Casper tar sin femte tupplur idag. Lugnt och skönt. Hos gerbilerna är det nystädat. Hos ödlorna är det nymöblerat. Jag har lagt nya intresseanmälningar på några lägenheter. Ostbollarna är nästan uppätna och jag vill ha fler.

Kommentarer

Formulera dig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0