Söndag 21:09

Idag är ingen vanlig dag för idag är det dagen efter min och Jonas förlovningsdag! Och jag är ensam...!!! Men det får jag stå ut med. Jag har min prinsessa Lill-Tina att prata med via MSN och Casper har överskottsenergi. Även om han börjar visa vissa tendenser till att vara trött nu.
Igår gick vi ner till mamma och lämnade av den lille, sedan avnjöt vi en magnifik sallad och en promenad. Kvällen fylldes av bubbelbad, champagne och bara vi två. Plus choklad. (Och cheeseballs.) Det tyckte jag var en alldeles perfekt kväll för en så fin förlovning med min älskade kanelbulle! Det är ju tråkigt bara att han måste jobba i Stockholm i fyra-fem månader till. Hade ju helst velat att han stannat kvar, kanske en dag till.
Men nästa vecka ska jag nog till stallet någon sväng. Det är dags för uppsittning på Berit snart.
På tisdag ska jag springa över till Fijali och hälsa på henne. Så jag har lite att sysselsätta mig med fram till fredag kväll. Imorgon får jag väl traska över till Josse och be om ursäkt. Hahaha!

Kommentarer

Formulera dig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0