Lördag 17:53

Idag kräks jag på min man. Därför är jag så osocial mot honom som jag bara kan. Jag var duktig häromdagen och befann mig på Trollehöjdniornas skolavslutning och kramade gamla lärare! Det var mysigt! Sen så var Granlund och Kevin över och lekte med mig och Casper på kvällen, så slapp jag vara så ensam. Igår hade jag och Casper en mysig hemmakväll only the two of us. Med för mycket godis, för mycket ostbollar och för mycket pizza. Och alldeles för mycket läsk! Så idag ska vi vara nästan lite nyttigare och äta flintastek. Mihi!
Om tolv dagar är det dags för Kiwis rättegång. Jag längtar! Jag vill ha tillbaka Kiwi nu, då får jag samtidigt tillbaka min älskade Lussiebull!

Min älskade lilla prins R har somnat in och han är oerhört saknad men när man vet att han nu äntligen har det bra så är det absolut värt det ♥

Kommentarer
Postat av: Yo

Yo

2010-09-13 @ 16:52:40

Formulera dig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0