Inte många ord, men en kort förklaring

Ett av mina fyra ljus i fönstret brinner ännu. De andra tre har brunnit ut. Har jag hunnit njuta så länge utav denna höstkväll redan? Glassen jag skulle ha till Roast på Berns hann jag äta upp lagom tills programmet började, sonen somnade tidigt och hunden skriker jag mig hes på. Dessa små har uppenbarligen sensorer som känner av exakt när mamma vill njuta utav något. Sonens sensor börjar pipa var gång det är dags för mig att äta och hundens sensor börjar pipa när man ska ta det lugnt och njuta.
Jag njuter faktiskt av kvällen men jag saknar ditt sällskap ML. Jag hade gärna haft dig här nu även om jag inte hade kunnat känna värmen utav din kropp eller lutat huvudet mot din axel och känna din doft kittla en i näsan. Jag saknar känslan av att gå runt och längta efter dina SMS och telefonsamtal. Glädjen när jag får dina SMS och telefonsamtal. Saknar att du kallar mig tussan... Jag saknar dig, längtar efter dig. Hoppas och tror att det du sa var sant och att du fortfarande tänker på mig... Nu har mitt sista ljus i fönstret brunnit ut. Jag har tappat suget på att mysa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0