Måndag 15:20

Jag och Lussie har precis varit ute och solat. Tillsammans fast femtio mil ifrån, genom telifånen såklart! Har skramlat ihop nästan tre timmar solning idag, och visst fick jag färg alltid! Lite rödprickig sådär. Nåja, färg som färg. Jag är skitig som ett russin förtillfället så ska strax bege mig mot duschen. Behövligt vill jag lova. Och påtal om russin så saknar jag verkligen Danne och Lussie. I really really do ♥

Vi ska alltid va' tillsammans, jag är långhalm du är ler
hur mycket ni än hatar oss så hatar vi er mer
Som ett knytnävsslag i luften, som ett outtalat hot,
som en nagel i ditt öga är ni för är vi emot


 

 

VI, (eller ja, Dalton) HAR BOKAT ANTIPATI OCK. DET NI! DEEET NI!
Avundssjukan bara skriker om er vänner, jag vet att ni är avundssjuka!


Kommentarer

Formulera dig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0