Fredag 09:33

Aah, jag blir galen! Av något idiotiskt skäl skulle jag vakna 347tusen gånger i natt. Lite trött nu eller? Lite. Och jag ska först klara av den här förmiddagen, sen eftermiddagen, sen en tretimmars tågresa med Cappsi och efter det en bilresa och sen läggning hemma i Mullsjö. Plus att jag lovat Jonas att vi ska hinna umgås lite med. Vilket vi knappt hinner nu när han börjat jobba. När han kommer hem är middag nummer ett på schemat, sen tar Casper nästan all uppmärksamhet om vi går ut till lekparken och sånt, försöker hålla igång honom så han ska bli trött och somna, men han somnar sällan före nio. Trots att han varit igång sen klockan två-tre på eftermiddagen! När han väl däckat så hinner man bara drösa ner i soffan innan illamåendet slår en i ansiktet och man lägger sig i sängen för att hyperventilera och dräggla. Han är ett riktigt energiknippe den där lilla.
Klarar jag den här dagen utan större problem så kommer självförtroendet växa till tusen, absolut! Nej, fuck no. Jag behöver ta en tupplur, undrar om Cappsi ska joina.

Kommentarer

Formulera dig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0