Torsdag 12:30

Så typiskt av en att inte höra mobilen pipa. Var så inne i senaste skvallret att jag missade Fijalis uppraggning. Idag är en sån där dag då alla tycker om en. Fija vill ha sällskap, och så vill Josse gå runt sjön med barnen. Alexandra och Janna skulle ner till Göteborg så de ville mellanlanda hos mig och ikväll kommer Tina förbi. Hjälp mig!?
Har umgåtts med Fija de senaste dagarna, Casper har varit på toppenhumör men inte velat sova på kvällarna. Jag funderar på om det har med Dannes häktning att göra. Man är ju själv inte på topp efter i måndags när man fick höra om vad som hade hänt, undrar om det är därför han inte vill sova? För det har hållt i sig sedan i måndags. Vad det än beror på så hoppas jag att han kan få lite lugn och ro igen. Just nu känner jag mig mest pepp på att gå ut en stund i det fina vädret.
Så, här får ni se Ayla, vår nya granne som är superfin!



Kommentarer

Formulera dig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0