Tisdag 14:38

Synd att allting är trasigt. Synd att datorn är det iallafall, att jag inte har tillgång till Internet på nätterna när jag som mest behöver det, eller att jag kan ladda upp bilder på alla påhitt jag utsätts för dagligen. Idag har Casper tagit så många chokladwafers han bara kunde innan jag upptäckte det. Den lilla råttan! Trots huvudvärken jag vaknade med som liknar värken (men mildare givetvis) man får av punkterad ryggmärgshinna så kunde jag inte annat än skratta åt honom. Vi ska strax ge oss ut i trädgården och hjälpa morfar göra fint. Jag var lite duktig idag med och uppdaterade länkarna på bloggar jag följer. Resten av tiden flyter förbi, jag måste in på Top Formula och införskaffa nya tabletter. Jonas verkade vara riktigt nöjd över fiskgratängen. Tur för honom det. Själv är jag förvirrad, hungrig och bitter över huvudvärken, men jag har lovat att fixa och trixa så det är väl bara att sätta igång.

Kommentarer

Formulera dig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0